
Στάση εργασίας | Ειδήσεις: Στάσεις εργασίας εξήγγειλαν οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΑ, οι οποίοι λένε «όχι» στο κλείσιμο του Α/Σ Ελληνικού και στη συρρίκνωση του συγκοινωνιακού έργου.
νοον εγνω τι σημαινει
Σήμερα, Πέμπτη 21 Ιουνίου ακολουθεί η δεύτερη στάση εργασίας, με τα λεωφορεία να τραβούν χειρόφρενο από τις 11:00 έως και τις 17:00, καθώς έχει προγραμματιστεί συγκέντρωση των εργαζομένων στις αστικές συγκοινωνίες στις 12:30 στα κεντρικά γραφεία της Ο. ΣΥ.
«Στο στόχαστρο βρίσκονται για ακόμη μία φορά, εκτός των άλλων, οι εργαζόμενοι της Ο. ΣΥ. και το επιβατικό κοινό» αναφέρει σχετική ανακοίνωση του Συνδικάτου Εργαζομένων ΟΑΣΑ και προσθέτει: «Η πολιτική ηγεσία σε συνεργασία με τη διοίκηση προσπαθεί να κλείσει το Α/Σ του Ελληνικού, του μεγαλύτερου αμαξοστασίου της Ο. ΣΥ.».
μια πληγη που δεν κλεινει
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου